Damlalala Maalesef cumartesi 1 cm açılmam ve kanamam oldu 2 gün hastanede yattım doktor haftaya çarşamba almaya karar verdi 11 inde sezeryana alacaklar
Mrsz Damlalala geçmiş olsun canım Hayırlı doğumlar planlar tutmuyor bazen.Benim ilk doğumda öyle oldu planlandı ama erken geldi.Sağlıklı olsunlar da günü farketmez.
dilantasdemirr Bizimde şu an ki planımız da 37.haftada sezeryan ile alınması. Oda 26.02.26 ya denk geliyor ☺️