cansukandemir53 ben kendimce şey yapıcam. Çarşamba günü kan testi yaptırıp progestan hormonumun değerine baktırcam. Perşembe de kontrol var . En azından hocaya değerimi söyleyip ne yapabiliriz diye sorarım. Allahım hayırlısını versin. Kötü düşünmek yok