3bebekliannee tortillam_ ben doktoruma söylemiştim böyle sorunlarım var diye o ağızdan aldığın için yan etkiler oluyor fitil olarak al hem yan etki yapmıyor hemde daha etkili oluyor demişti istersende hem sabah hem akşam uğraşma gece yatarken iki tane birden koy ve uyu daha kalkma dedi bende öyle yapıyorum inşallah sorunsuz sağlıklı ve kolay bi şekilde kavuşuruz bebişlerimize 🙏🏻💕
tortillam_ 3bebekliannee offf ayağa kalkınca bi anda açlık hissi bas donmesi oldu. Megersem içip yattığımdan hissetmedim
umutluanne11 tortillam_ allah allaah ama yinede doktorunuza danışın aktif kanama olduğundada fitil şeklinde vermiyorlarlarmış sanırım şifa olsun inşallah 🫶
tortillam_ umutluanne11 sağolun. Belli doktorum da yok maalesef. Devlet hastanesi ve 2 doktora girdim memnun kalmadım. Acildeki de bambaşka bir doktordu. Kendisi değil yardımcıları muayene etti aslında. Ve aktif kanama yok her yarım saatte bakıyorm. Kese Etrafında kanama gördü
3bebekliannee tortillam_ şuan çok iyi anlıyorum sizi biraz daha uzanın birden kalkmayın ben çok yaşadım o durumu doktora söyleyince ondan olduğunu anladık işte 🥺
umutluanne11 tortillam_ aaa şimdi anladım umarım istediğinşz gibi bi doktora denk gelirsiniz kontrol gününüze kadar ciddi anlamdan hiçbir şey yapmayın sadece tuvalet ve yemeğe kalkın cidden dinlenmek çok önemli sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🫶♥️
tortillam_ 3bebekliannee Allah razı olsun. Biraz elim ayağım boşaldı kalkınca etkisini şimdi anladım. Biseyler atıştırıp yaticam
cansukandemir53 Merhabalar progestron mu nedir bugun kan tahlili verdim de 10,9 çıkmış nedir bu bileniniz varmı acaba 21 aralık son rgl tarihim yani 5+6 haftalık gebeyim
tortillam_ cansukandemir53 ya bende tam bilmiyorum. 2. Gebeliğim ilkinde yaşamamıştım. Benim ilk kan vermem de 26 larda 2. Kan vermem de 18 e gerilemiş. Sonra lekelenme oldu şimdi progestan iğne ve fitil kullanıyorum
merveeeeeeeeeeeeeeeeeee tortillam_ canım benimde cuma günü kan gördüm çok az sonra kahve rengi oldu doktora gitdim bende kese yanında çok az kanama gördü bana sadede ilaç verdi haftaya gel dedi agır kaldırma dedi sende karın agrısı var mı
sidibal tortillam_ benim de 22 çıkmıştı gebeliği öğrendikten sonra 15 çıktı 12. Haftaya kadar progestan fitil olarak kullandım
tortillam_ sidibal Perşembe randevum var hocaya söyleyeceğim bakalım. Düşüşün nedeni ne olabilir. Düşük riskim var mı bi sorayım
tortillam_ merveeeeeeeeeeeeeeeeeee yok çok şükür. Kanama da değildi tam kahverengi lekeydi. Ertesi güne ufacık nokta kadar peçeteye yine kahverengimsi geldi bir daha da olmadı. Her gün iğne ve 2 kere fitil koyuyorum. Son 2 iğne kaldı. Fitili de perşembe gününe kadar devam edeceğim
sidibal tortillam_ benim pıhtılaşmaydı önceki kaybımın sebebi sonra önlem amaçlı iğne ve progestan kullandım hatta günde 2 defa aldığım oldu. Bu hormon ilacı olduğu için aynı saatlerde almaya çalışın çok akıyor alınca yatay pozisyonda kalın bir süre umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız
cansukandemir53 tortillam_ banada verdi işte dedi kontrole kadar kullan yine bakar kesin kan tahliline kaça kadar yükselmiş 11şubatta randevum var
tortillam_ sidibal teşekkür ederim. Hiç yaşamamıştım. İğneleri her gün 12 de vuruldum da. Fitil de saatler kayıyor ya:( Çok teşekkür ederim ☺️
tortillam_ cansukandemir53 bi tam kan falan verdim. 8 tüp kan alınmıştı. İster mi bilmiyorum da. 2 doktor da farklıydı bu gideceğim 3. Farklı doktor olacak. 5 Şubat benimde randevum perşembe
cansukandemir53 tortillam_ hayırlı haberler alırıx inşallah betam ama güzel yükselmişti bu progestan nedir anlamadım gitti ya çok korkuyorum ben sınırda dedi bana
tortillam_ cansukandemir53 ben kendimce şey yapıcam. Çarşamba günü kan testi yaptırıp progestan hormonumun değerine baktırcam. Perşembe de kontrol var . En azından hocaya değerimi söyleyip ne yapabiliriz diye sorarım. Allahım hayırlısını versin. Kötü düşünmek yok