melismersin 2. Gebeliğim, oğlum ağustos doğumlu şu an da temmuz ortası gözüküyor( sezaryen olacağı için) benim cinsiyet değişmediği için her şeyden bolca var ekstra zıbın Müslin ince takımlar kurtarıcı, aynı şekilde
Müslin örtüler de öyle, kendim için de 2 takım pijama bir tane gecelik tarzı pamuklu götürmüştüm sezaryen olduğu için sadece geceliği giydim, ekstra kişisel bakım çantası kesin yapın kendiniz için, diş macunu, basit bir makyaj için gerekli malzemeler,belki bir roll on vs bunları kendi ihtiyacınıza göre düzenlersiniz, ve hastaneler genelde serin oluyor ama tüm lohusalık süreci için pamuklu bezler diktirip ya da hazır alabilirsiniz hem kendiniz hem bebek için sürekli bir terleme hali oluyor lohusalıkta aklıma gelenler bunlar benim 🫠🫠