tugbatosun gamzeasyaaa aynı yerden mi tekrar kesiyorlar yoksa üst yada altından mı bende 28 haftalık gebeyim araları tam 2 yıl olacak doğum yaptığım zaman merak ediyorum
3oglanannnesi yonca11 ameliyatı yapan el değişirse değişirsen ama her sezeryan de risk artıyor nu gerçek ben ilkinde genel anestezi aldığım için anlamdım bence ikinci de spinal oldu ve zor geçti
guliiizz Yazmelegi_ tabi ki az da olsa ağrıyor hissediyorsun ama kişiden kişiye değişir acı eşiğiyle alakalı bi durum bence ben çok aşırı ağrı yaşamadım inşallah sizde bu şekilde kolay atlatırsınız
yonca11 Ben ilkini sipinal oldum ağrı yavaş yavaş gelmişti genelde uyanır uyanmaz acıyla kalkıyormuşssun sanırım öyle diyorlar
yonca11 Doğumum için kararsızım genel istiyorum aslında ama bianda acı yüklemesi olsun istemiyorum sipinaldede panik olmuştum ilkinde bacaklarımı falan komple hissetmeyince bide ister istemez ameliyat odası geriyor insanı