yonca11 1 ay önce 2.sezaryenimi oldum. İlki feci acılıydı ve resmen aylarca toparlanamadım . 2.De resmen kuş gibiydim ilk kalkışta bile desteksiz kalkabilecek, yürüyüşü desteksiz yapabilecek kadar iyiydim. İlk 3 gün biraz ağrı oldu sonra oda ciddi oranda azaldı. 1 hafta sonra ameliyat olmamış gibiydim. O kadar hızlı iyileştim ve toparladım ki ben bile şok geçirdim