teraziela ay heyecan var korku var hamilelik bitecek duygusallığı var ne ararsan 😂
Ben 34+5’im doğum tarihi 8 Mart aslında ama sanırım bebikom sabırsız beklemeyecek. Dün ilk kez NST’ye girdim 3 tane kasılma oldu doktor böyle bir tablo beklemiyordum ama endişelenme dedi. Dua ediyorum en azından 37 haftayı beklesin diye bakalım nasip neler yaşayacağım.
Onun dışında eksiğim kalmadı, bugün bebeğin eşyalarını hazırladım valiz düzenleyicilere koydum, kendi eşyalarımda yıkandı ütülendi valize koyulacak gibi hazır. Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin.