emineskn anneyim01 328🥹 ama takip edelim dedi doktor dua edin bana sağlıkla gelişip büyüsün inşallah 🥹💝
anneyim01 emineskn sonuc cok güzel bence stres yapma Allahın izniyle Güzel ilerlicek Bana da dua et glm Bende hamile olayım Tez vakitde
emineskn anneyim01 dualarımdasınız inşallah gerçekten zor ve sıkıntılı süreçler ben daha önce kimyasal gebelik geçirdim o kadar tedirginim ki Rabbim size de tez zamanda sağlıklı ve sağlıkla kucağınıza alacağınız çocuklar nasip etsin inşallah 🥹💝
anneyim01 emineskn Amin balım benim bende yaşadım kolay değil gerckten sabr gerekiyor Allahım isteyen herkese nasip etsin tezvakitde
smyeokt Kızlar ben bugün sağlık ocağına kan testi verdim ama pztsi çıkar dediler aynı şekilde bende de bulantı halsizlik bel ağrısı ve kasık ağrısı var bat 4 Şubat ama korkuyorum açıkcası
emineskn smyeokt keşke acile gitseydiniz hemen çıkardı sonuç umarım her şey gönlünüzce olur ama size bir şey diyeyim mi bence hamilelik hissedilirde bir şey o his varsa içinizde bence güvenin🥹🐣
shrbnkrks smyeokt benimde 4 Şubat regl çok fazla belirtim var yaptığım testler pozitif çıkıyor ama dün sağlık ocağında kan verdim 0.200 çıktı negatif anlamadım gitti🙂↔️
simald1 emineskn aynen öyle insanın içine doğuyor çok hayırlı olsun sizinde inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız🥰
shrbnkrks mavi343434 aynı şeyi bende merak ediyorum ama benim reglime 4 gün var yaptığım testler pozitif dün kan verdim 0.200 negatif çıktı bugün yine test yaptım poziitf 🙂↔️