emineskn Kızlaaarr cuma günü bugün yani 12 de beta için kan verdim poliklinikte ne zaman çıkar heyecandan stres yapıyoruumm
emineskn hilalaselll4 kasık ağrılarım var hafiften bulantı bir de başımda fena bir sersemlik hali var günlerdir
nisancoco_ Benim ilki 4 saatte bugün verdiğim beta da 5 saatte çıktı. Sanırım birimin yoğunluğuna göre değişiyor
mavi343434 Merhabalar bişey soracaktım dün kan testi verdim betam 0,1 ama adetimin gecikmesinin 6.günü hamilelik kesin olarak yok dimi? Sonradan betam yükselmez dimi
emineskn mavi343434 ben hiç bilmiyorum ama sonradan yükselen çok insan okudum bence takip edin, idrar testi yaptınız mı
shrbnkrks mavi343434 aynı şeyi bende merak ediyorum ama benim reglime 4 gün var yaptığım testler pozitif dün kan verdim 0.200 negatif çıktı bugün yine test yaptım poziitf 🙂↔️
zeyyy_ @emineskn Canım e nabıza kaç saatte düştü bende verdim saat 6 gibi de sisteme geç düşer dediler
damla74 zeyyy_ benim hafta sonu olmasına rağmen 1 saat sonra e nabıza düşmüştü sonucum ama hastaneye ve yoğunluğa göre değişebiliyor