kurkmantosuzmadonna Evet canım kızlar. Kendinizi üç cümle ile anlatmak istesen neler yazarsın. Ben; Kocasına ve oğluna aşık. ❤️ Temizliği, düzeni ve güzel kokuları seven. 🧼🌸 Hızlı ve pratik. 🏃🏻♀️
tembelkiz kurkmantosuzmadonna hep iyi niyetinin kurbanı olan Ailesine düşkün Kullanıcı adının tersi temizliği seven 😂 Pratiklik konusu sahibeli 10 dakikaya geliyorum de ben bile kendimi tanımam 😂😂😂
Yazmelegi_ kurkmantosuzmadonna yok her konuda değilim. Ama çoğunlukla inatçıyım. Özellikle de haklı olduğum şeylerde karşı taraf ne kadar konussa da inadım inattır direnir dururum, asla da sözümden caymam.🌸
kurkmantosuzmadonna sevaldqn1 oy bacım çok zor neler çektik o dişten. Benimki de birkaç tane çıkardı. Şu an beklemede yenileri için. E senin 20 ilk mi çürük falan mı ?
kurkmantosuzmadonna Yazmelegi_ ben de öyle. Özellikle eşimle haklı olduğum konuda tartışıyorsam. Eşim en son tamam haklısın der. Shshshh