Ankbaby Sabah sekizde suyum geldi ve hiç Sancım olmamasına rağmen kalktık hastaneye geldik bir santim açılma varmış hemen yatış mı verdiler bundan sonraki sürece gücüm oldukça anında size de yazacağım doğumhanedeki tüm personel çok tatlı şimdilik😍
dilosunuz Ankbaby bende oraya gidiyorum ya bakalım nasıl bi hastane beğenen de var beğenmeyen de.. kolaylıklar dilerim sağlıkla kucağıniza alın inşallah 🙏
twobabymomm Ankbaby bende riskli gebelik bölümünde yapmıştım çok iyilerdi sizde sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza
Jrnfudjrjr dilosunuz a dan z’ye herşeyde çok memnun kaldım yine olsa yine orda doğururum emin olun özel hastaneden hiçbir farkı yok bana denk gelen hemşire ebe doktor hepsi çok güzel yüzlü naziktiler umarım size de denk gelir
dilosunuz Ankbaby hiç denk gelmedim bidahakine onlara denk getirmeye çalışayım bari teşekkür ederim 🙏🌸 siz naptiniz doğum oldu mu
dilosunuz Jrnfudjrjr poliklinik doktorları çok ilgisiz gibi yada bana hep öyle denk geldi bilmiyorum büyük ihtimalle sezeryan olacağım kızım sezeryan oldu dediğiniz gibi inşallah iyi denk gelir hem bana hem herkese biraz da şans işi galiba
Jrnfudjrjr dilosunuz ben kadın doğum polikliğinden çok ama çok memnundum 24.haftadan sonra perinatolojide takipli kalmak zorunda kaldım orda asla randevu kestiğim doktor muayene etmedi hep başka doktor vardı asistan muayene etmediği sürece sorun etmedim ama insan her seferinde başka doktora muayene olması güzel birşey değil sadece bir doktorla ilerlemek daha iyi
Ankbaby dilosunuz doğum oldu gece 02:03 de ekip güzeldi bende seviyorum bu hastaneyi şimdi tek kişilik odadayız eşimle bebeğimle 🌸 benim doğumum çok zor geçti ben zorlandım o da nasip önemli değil ❤️❤️
dilosunuz Jrnfudjrjr aynen normal poliklinik kısmında da aynı stajyer asistan falan oluyo onu hiç sevmiyorum sağlıkla gelsinler de dedim artık gerisinin önemi yok