MAMA13 senaminikce Bizde 17 ..haftaya giricez hala hissetmiyorum ilk gebelik benimki 16 ile 24 haftalar arası hissedilirmis endişe etme
bsrmnts reqsanebabazade İlk haftalar adet sancısı gibi sancılar oluyor. Ama 10-15 saniye içinde geçen ve ara ara gelen sancılar oluyor bunlar. Bende de olmuştu. Bu çok normal. Rahmin büyümeye vb. çalışıyor çünkü. Ama uzun süreli ve kanamalı fln ise mutlaka doktora gözük. Ya da için rahat etmezse doktora danışabilirsin.
acelyamm İlk hamileliğim. 18. Haftada çok çok hafif hissetmeye başladım. Net hissetmeye 22-23. Haftada başladım.
Aleyna_Muzaffer senaminikce 16 haftamda hafif hissettim 🌹 19 da biraz daha sertti 🌹 Şuan 23 şiddetli hissediyorum 🌹
nazarsalcan 3 tane hamilelik geçirdim bitanesi ölü dogumdu 3 ude 16. Haftada hissettim ama daha büyük haftalarda hissedenler de var
Fidan0 Benim ilk hamileliğim ama ben bebeğimi hissediyorum ama sabahları elimi karnıma koynumda belli ediyor kendini şu an 15 + 2
izmir3505 15 . Haftadayım elime karnıma koyduğumda hemen hisedemiyorum ama biraz bekleyince hiseediyorum
glbyzgkhn senaminikce ilk gebeliğim Deniz 18+2 hissetim😍 şimdi 10+5 bakalım bunu ne zaman hissetcez.😅😍
pskmommm Ben de emin olamıyorum ama 18 haftada sağdan sola doğru bi geçiş hissettim pıt pıt hissediyorum geceleri ama emin olamıyorum şu an 19 haftayız
uzunlar senaminikce çok normal eğer zayıfsan17-18 de küçük küçük bagırsak mı bebek mi diyecek şekilde anlarsın. Ama kiloluysan karnın varsa yani 20 ye kadar hissetmemen çok normal
ozgemm91 Ben 17 yi bitirdim 18 içindeyim ilk defa geçen gün hissettim sanki böyle su içinde glug glug bi şeyler oluyor 😁
buglemk senaminikce ilk gebeliğim 19.haftamda hissetmeye başladım ben de sürekli niye hissetmiyorum diye sorguladım doktorum daha çok küçük 20.haftada falan net hissedersin demişti .