senaminikce Ben hala hissedemiyorum bu normal mi 14+5 günlük hamileyim çok endişeleniyorum bişey oldu diye lütfen yardımcı olur musunuz?
themodernmom senaminikce ben iki hamileliğimde de 19.haftadan sonra hissetmiştim. Şu an üçüncü hamileliğim ve 14.haftadan beri hissediyorum. Her bebek çok farklı yani. 20.haftalara kadar hissetmemenizde normal merak etmeyin
fkurtba Ya bende 17.haftamdayım ilk bebek böyle hissetmiyorum sanki bazen ay sanki tıklattı diyorum da bence psikolojik inşallah net hissetmeye başlarım🥲🫠
jalepone fkurtba öyle oluyor 17 de hissettim ama emin değildim bagırsak mı acaba oluyor ama 18 19 da net hissetmeye başlayınca anladım aaa bu benim bebişkommuş diye 😄
jalepone fkurtba eder eder sırada şey var şimdi hissetmeye başlayınca da arada bazı günler hareket etmeyecek yada daha az hareket edecek eyvah hareket etmiyor birşey mi oldu falan diyeceksin unutma bu lafımı 😄
Merveykar senaminikce 3. Hamileliğim ona rağmen net olarak 19. Haftada hissettim endişelenecek bişey yok canım ☺️
Gks_01 jalepone ben de 17+3 üm hafiften hissederdim 3 4 gündür hastayım yok şuan hissedemiyorum gibi banamı öyle geliyor sürekli hastanedeyim geçmiyor parol serum oluyorum bir kere olsun kalp atışını dinletin korkuyorum dedim dinletmediler bile off
jalepone fkurtba yani fobi yapma kendine bunlar da aslında hamileliğinin normal ilerlediğinin bir göstergesi herkes yaşıyorsa o şey normal olandır ☺️🌸
fkurtba jalepone öyle doğru aslında ay sağlıcakla kucağımıza alalım da Allah’ın izniyle öyle rahatlarız 😍🥹
jalepone fkurtba tabi doğurana kadar öyle tam bir rahatlama diye bir şey yok ☺️ amin inşallah sağlıklı mutlu güzel günler bizi beklesin 🌸🌸
victorya Ayyy tam bu konuyu soracaktım bende 16+5 sadece alt karnım sancıyor arada bi birde sabah midem bulanıyor kusmuyorum bu aralar cok şükür