nil_a yaa hayırlı olsun, sağlıkla gelsin🥹 2 güne bir takip edin diyorlar genelde ama ben bunu stresli bulduğum için direkt 1 hafta sonra muayeneye gitmiştim kese görmeye. Bu süreçte herhangi olumsuz bir durumunuz olmadıkça (lekelenme, çok şiddetli ağrı vs) gibi kan vermeden de bekleyebilirsiniz. hafif-orta şiddette dalgalanan regl ağrıları normal.