Xsevgi53 şuan saat 6 ve gözümü kırmadım kaşıntıdan avuç içi vs genellikle uyuz bekirtisi ama inşallah değildir. Gebelik alerjisi diye birşey varmış gebelik hormonlarımın vucudumuzun verdiği bir tepkiymiş bende ikinci gebeliğimde tanıştım uygulamayı incelersen bir çok kişide var hiç duymamıştım ama baya yaygınmış gebeliğin sonlanması ile kaşıntılarda yok oluyormuş. Bir aydan fazladır buna çözüm arıyorum gubun farklı bir tedaviye geçtim ilaca başladım faydasını görenler olmuş inşalla bende de işe yarar