Allajını seven bir baksın dün acile gittim avuç içim ayak altım göbek etrafım her yerim kaşınıyor 22 haftalık gebeyim tahlilleri gösteremedim çocuk benimleydi bugğn gideceğim ama tahlillerde hersey normal diyor döküntü de yok niye olabilir başına gelen var mı protein kaçağı filan var mı sitede bakıldı değer normal yazıyor