melmih12 fztanne_ yaa gerçekten mii 🥲🥲 inşallah benimki de öyle olur. Hemen sabah yeni test yapmak istiyorum 🤲
nurozgur melmih12 bende peodoctorla ögrendim 10 falandı beta o kadar incecik çizgiydi ki ama pembemsiydi kuruma çizgisi değildi sizinde incecik kırmızımsı duruyor var gibi
melmih12 nurozgur ya kan vermek istemiyorum henüz hayal kırıklığı yaşamamak için ama bu sabah yine yaptım sanki dünkü kadar bile koyu değil. Var ama daha silik. Ay bilemedim yaa belirsizlik ne zor :(((( pzt bekleyeyim diyorum
nurellaaa__ melmih12 silik çizgi var ama muhtemelen çok yeni pazartesiyi bekle iyisi olmadı kan ver Rabbim gönlüne göre versin inşallah
pims melmih12 bu silik eğer görünüyorsa ki ben net görüyorum sabırla pazartesi kan verin beta kaç öğrenin
melmih12 dila_sabri hayır henüz vermedim zaten aile hekimliği bugün açık değil. Biraz daha netleşsin umuduyla bekleyeceğim ama zaten yok gibi bilemedim yaa
melmih12 nurellaaa__ amiin cümlemizin inşallaaah. Yalancı değildir inşallah yani kuruma çizgisi falan değildir ama bakalım dediğiniz gibi yaparım belki
bebee1 @melmih12 ben de dün yaptıgımda cok hafif silik gördüm ama bugun yaptım göremedim ya cok zor farkediliuordu yok sankii🥹🥹
melmih12 bebee1 pembe kapaklı olan da azıcık var gibi ama hiç güven olmuyor artık testlere de. Hemen mi çıkmıştı