1tucee insanları birşeylere mecbur bırakıyorlar çünkü kim evlanın kötülüğünü ister ama o kadar çok şey duyuyoruz ki vurdurmak istemiyoruz bunu istemezken sorumluluğunu kabul ederek istiyoruz, ki aşı olupta hastalanan çocukların sorumluluğunu sanki alıyorlar değişen hiç bişey yok