1tucee
Ben herkese genel bir cevap vermek istiyorum. Ben ilk çocugumda yaptırdım ve şu an hamileyim acaba yaptırmasam mı diye düşünüyorum ortada dolanan o kadar cok yazı var ki insan ister istemez şüphe ediyor cünkü son zamanlarda ortaya cıkan bir cok olay ortada. İnsanlığın ve büyük güçlerin ne kadar kötü olduğuyla ilgili. Bizim bilmediğimiz ve yönetemediğimiz insanlığı tehdit eden bir güç var ki bu ortada. Aşağıdaki yazı da bunlardan biri …Mantıksız gelmedi değil.
Simdi size desem ki çocugunuzun verilen topuk kani bir gekilde analiz ediliyor ve kan bankalarinda silinmeden tutuluyor.
Sonra çocugun dokulari bir bagkanla, bir kraliyet mensubuyla veya bir godomanla uyusuyor ve o kisiyie organ/ilik vs lazim oluyor.
Onu çocugunuzdan alirlar!
Belki bir trafik kazasi, belki bir serserinin biçaklamasi..
Ama o çocuk mutlaka o yogun bakima girer!
Bunu ben söylesem “komplocu” der itibarima hakaretler edersiniz.
Ama ya bunu bir Tip doktoru olan eski Saglik Bakani soylerse???
Bebeklerin topuk kanlarinin imha edilmeyip bankalarda saklandigi artik kimseye kapali bir mesele degildir.
Zira Texas Davasi (2009), Michigan Toplu Dava (2010), Minnesota Yüksek Mahkeme Karari (2011) sonucunda milyonlarca kani imha etmek zorunda kaldilar.
“Biyopolitika” nedir bilir miyiz biz???
Yani bu adamlar artik sadece toprak ve sinir yonetmiyor!
Yetki elinde olan ve daha isimleri yenice karanlik iglerle anilan bu uluslarin; bedenleri, sagligi, dogumu, ölümü ve genetigi de yönettigini anlatan bir kavramdir biyopolitika!
Topuk kani nedir peki?
Bebeginden alinan biyolojik bir veridir!
Yavrunun tum DNA bilgisini içerir.
Peki bu kirli uluslar bunu sakladiginda ne olur?
Beden Arsivlenir!
Genetik haritani ve tüm soy bilgini kendi veri havuzunda tutar.
Hayir, hayir!
Bu, nüfus yönetimidir.
Senin bedenin üzerinde kim karar veriyor?
DNA kigisel midir, kamusal bir meta midir?