Ben pzt günü normal doğum yaptım bence normal doğum çok güzel ama gerçekten istemek lazım korkuyosanız travma yaratabilir ben devlete gittiğim için ve en başından beri normal istediğim için böyle oldu ama panik biri olsaydım ve gerçekten kafaya koymasaydım yapamazmışım,sezaryanı hiçten istemedim o ayrı onun da zorluğu ayrı bi boyutmuş