Mervezngn yok canım çok istediğimde bende içiyorum lıkıt lıkır değil ama yarım bardak bi yudum iki yudum.. kola normalde de zararlı ama hamileyken içince daha zararlı diye bişey yok.. Benim doktorum öyle demişti zararlı olan şey zaten normalde de zararlı ama tüketiyoruz biçok şeyi.. önemli olan miktar, aşırıya kaçmayın yeter başka ne olabilir ki