melanuurr nunusunbloguu Salı sabah 10 da iğneyi vuruldum çarşamba akşam 22:00 da ilişki dedi ama biz gece 2 de falan yapabildik
melanuurr busesenaoz siz uymuşsunuz biz uymadık saatlere sadece iğneden sonra bie kere değerlendirdik o da doktırun dediği saatte değil karman çorman oldu
gizemsrkrtl nunusunbloguu ben iki kere vuruldum maalesef ikisi de negatif oldu ama ikisinde de 3 4 gün gecikme yaşadım.
Xbusexxx Ben elendim kızlar iğne sonrası 15. Gün kanda negatif çıktı . Doktor reglinin 4-5. Günü gel yeniden başlayalım dedi
nunusunbloguu @gizemsrkrtl hadi ya çok üzüldüm😢 demek ki iğne etkisiyle gecikebiliyor benim şu an 1 gün gecikti biraz daha bekleyeceğim bakalım
havva_5 nunusunbloguu 2 sinde vuruldum 20 sinde regl oldum, beklenen adet tarihimdi tam günümde oldum sadece kanamam çok kısa sürdü diğer aylara göre o kadar.
Xbusexxx Benim de reglim 28iydi daha olmadım regl ama negatif çıktı . Bir de hiç regl olacakmış gibi bir ağrım filan yok anlayamadım
nunusunbloguu @havva_5 bazılarının geciktirmiş bazıları gününde olmuş ben de ne yapacağımı şaşırdım baya streslendim ya bir yanım beklemek istemiyor bir an önce kan vermek istiyorum bir yandan da korkuyorum negatif çıkar diye 🥲
havva_5 nunusunbloguu herkesin vücut yapısı farklı canım stres yapma bi 14.güne kadar bekle direkt kan ver benim testlere güvenim pek yok açıkçası
BKZ Ben de dün adet olacaktım olmadım bugün de olmadım ama progestan kullanıyorum o da geciktirebilirmiş. Kullanıyorsan onun etkisidir kullanmıyorsan umarım gebesindir 🙏
nunusunbloguu @BKZ onu kullanmıyorum ya doktorum vermedi bana ama iğne etkisinden olabilir diye düşünüyorum inşallah siz de hamilesinizdir
nunusunbloguu @havva_5 bugün 15.gündü ama cesaret edip veremedim negatif çıkar diye 🥲 biraz daha bekleyeceğim bakalım
havva_5 nunusunbloguu bencede bekle hatta regl zamanına kadar bekle gecikme olursa kan ver, diğer türlü üzücü oluyo ya biliyorum 🥀