nunusunbloguu Selam kızlar çatlatma iğnesinden sonra kaçıncı gün regl oldunuz? Regli geciktiriyor mu? Daha önce bu süreci yaşayan varsa deneyiminizden bahseder misiniz 🫶🏻
melanuurr nunusunbloguu benim de bu ay ilk denemem ama ilişki saatlerini döktürün yazdığı gibi yapamadık ama Rabbim isterse veriri başta çok heryecanlı çok umutluydum ama şuan ilişki saatlerini birebir yapmayınca umutsuzluğa düştüm ama diğer ay tekrar deneyeceğim ben
gizemsrkrtl nunusunbloguu ben iki kere vuruldum maalesef ikisi de negatif oldu ama ikisinde de 3 4 gün gecikme yaşadım.
havva_5 nunusunbloguu 2 sinde vuruldum 20 sinde regl oldum, beklenen adet tarihimdi tam günümde oldum sadece kanamam çok kısa sürdü diğer aylara göre o kadar.
nunusunbloguu @buseyle hahahah kader ortağıyız sanırım olur sorabilirsiniz beni de bilgilendirirseniz sevinirim 🥰 siz de mi çatlatma iğnesi oldunuz
nunusunbloguu @zeyyy_ evet dün yaptım öyleydi bugün regl günün olmadım henüz yarın sabahı bekliyorumm test için
zeyyy_ @nunusunbloguu inşallah olmuştur gebelik bende yarın yapacağım ben Duphaston kullandım bitti doktor eğer olmazsa gününde adetin gelir gecikme olmaz demişti bana
nunusunbloguu @zeyyy_ işte bana o ilacı vermedi doktor yaa o yüzden belki iğne etkisiyle de adetim gecikiyordur diye korkuyorum açıkçası
zeyyy_ @nunusunbloguu iğne bende oldum am iğne vücutta 10 günde atılıyor yani geçiktirecek olsa doktorum söylerdi onu da bence için rahat olsun bence var sizin gebelik
nunusunbloguu @zeyyy_ ay inşallah ya sabah da pozitif çıkarsa kan vermeye gitmeyi düşünüyorum yarın🥹😍
zeyyy_ @nunusunbloguu inşallah çıkar kaç gün olmuştu sizin bende yarın yapacağım bi taraftanda korkuyorum negatif görmekten
nunusunbloguu @zeyyy_ bugün 14.günüm canım senin kaçıncı günün? Ben de zor dayandım valla bide 1 senedir istiyoruz bu ilk deneyimim o yüzden bu kadar heyecanlıyım 🥲
mervisky İlkinde 11. gün regl oldum, ikinciyide ayın 17 sinde vuruldum ama hala olmadım test yaptım negatif lekelenme var regl olmayı bekliyorum
zeyyy_ @nunusunbloguu 12. Gün canım benimde bizde 2,5 yıldır istiyoruz bi kere düşük yaptım 6 ay önce kalbi durdu inşallah sağlıkla bebeklerimiz olsun 🙏🏻
nunusunbloguu @zeyyy_ yaa çok üzüldüm 😢 inşallah hayırlı zamanda sağlıklı bebişlerimiz olsun dua edicem size
melanuurr nunusunbloguu Salı sabah 10 da iğneyi vuruldum çarşamba akşam 22:00 da ilişki dedi ama biz gece 2 de falan yapabildik
melanuurr busesenaoz siz uymuşsunuz biz uymadık saatlere sadece iğneden sonra bie kere değerlendirdik o da doktırun dediği saatte değil karman çorman oldu
nunusunbloguu @smgsmg59 anladığım kadarıyla bünyeden bünyeye değişiyor benim reglim 14.güne denk geliyordu ama henüz regl olmadım inşallah hamileyimdir🫶🏻🤲🏻