nisancoco_ Çok geçmiş olsun, ben de ilk kez karşılaşıyorum maalesef. 15.haftada gördü doktor ve coraspin başladı. Sporla da yönetebiliriz dedi. Yogaya yazıldım, yürüyüş yapıyorum. Şu an 16.haftadayım, şimdilik elimden gelen bunlar. İnşallah her şey yolunda gider 🙏🏻