busecalimli çıktı mı acaba yukarı plasentanız, bize de 21. haftada aşağı yerleşimli dedi ama rahöi kapatmıyor çok şükür şu an riskli bir durum görmedi, normal doğumu engelleyebilir dedi doktor
whsh busecalimli yeni gördüm mesajınızı evet detaylı ultrason da çıktığını öğrendim 21 hafta da öğrendim
feyfeyy Benim ilk gebeliğimde böyleydi her ay düzenli lekelenmem oluyodu doktora sorduğumuzda plasenta aşağıda biraz dinlen bu süreçte ilişki yok 27. Haftaya kadar çıkmazsa senin için sezeryan planlanır demişti bende 15.haftadaydım
whsh feyfeyy evet bana da ilişkiyi ve normal hayatımda her konu da dikkat etmemi söyledi bende öyle yaptım dinlendim bol bol dikkat etmeye çalıştım detaylı da düzeldigini öğrendim 21 haftada öğrendim
busecalimli whsh benim 21de bakılmıştı aşağıda gözüküyordu bir sonraki kontrolümde bakalım çıkmış olacak mı yukarı, sevindim sizin adınıza
whsh busecalimli uzanırken ayak altına kırlent yastık bırakın iyi geliyor inşallah sizinkisi de düzelir