whsh ben de dün kontrole gittim de 17+5 di dün doktor plesanta önde dedi. Ben de nasıl dedim ilk bebek ya bilgim hiç yok korktum. Korkmana gerek yok her şey normal vs dedi. Kontrol için de ne zaman gelmek istersen gelebilirsin dedi ayda bir çağırıyor zaten bana bırakıyor. Her şey normal dedi yani ama ben bilmediğim için araştırdım bebeğin eşiği oluyormuş. Bir de kızlar afedersiniz ama vajinamda hep batma ağrı oluyor ben doktora sorduğumda normal olduğunu söylüyor hep. Hatta rahim agzin kapalı dedi ona da baktı. Normal mi sizce normal diyor doktor hep ama