annekiz6141 Kızlar doğru 😄😄😄 14+3 kız dedi ist doktorum bugün gittim ızmıttekı doktoruma şuan 17+4 um doktor erkek dedı sjsbbsbs 😄🤣🤣🤣 sımdı bebemin cinsiyetı ne 😄🤦♀️ ay şaka gibi ya 😄😄😄 neyse 5 mart’ta detayla usgye gırcem orda öğrenirim artık 😄🤣
bebek135 annekiz6141 banada 12.haftada kız dediler 13.haftada erkek görüyorum dedi dahada gitmedim doktora 20.haftayı bekliyorum detaylı ayrıntılı ultrasonu 15.haftadayım şuan 😂
ekdioo Hangi hastane hangi doktor 😂 bana da 14+3 te kız dediler o kadar alıştım ki bu fikre değişirse şaşırırım 😂
annekiz6141 ekdioo bende alışmıştım kıza esımı aradım esım inanmıyor ya 😄😄🤣🤣🤣 dıyom doktor bebeğe erkek dedı sımdı ben hangı doktoru vuruyım dıyor dşshshshs
annekiz6141 Es07 bilmiyorum valla 1 saat önce doktordaydım geçen hafta gıttım 16 da haftaya gel dedı 17+4 um şuan haftam küçükte değil kı anlamadım hıc bısey sanırım detaylıyı beklıcem 😄🙊
buse76 annekiz6141 bende bundan çok korkuyorum 14+4 de öğrendim kız dediler 15 de devlete gittim oda kız dedi 16 da tekrar özele gittim oda kıza benziyor Gine dedi bir sürü alışveriş yaptım 😂😂inşallah değişmez
annekiz6141 buse76 ay bende çok ıstıyodum cınsıyet partısı da benım ıkıncı gebelik kızımda da yapmak ıstemedım bunda ıstedım ama tabı ben sabırsız 😄🤣 al sana cinsiyet dedı jdjskssksk
buse76 annekiz6141 aslında erkek daha erken gösteriyor kendini 11 12. Haftalarda belli ediyormuş sizinki nazlı bir erkek de olabilir nazlı bir kız da😂en iyisi detaylıyı beklemek kaçımco haftada detaylıya gireceksiniz bende 17+5 im
annekiz6141 asya8melek hayır kız gıbı demıstı o zaman da ama bugun gıttım bacak arası doluydu nebılım gordum gıbı bende bıseyler bilmiyorum 😄🙊
annekiz6141 Selim_Alparslan hahahahaha hahahahaha 😄🤣 valla erkek olursa pembiş giyinir kızımın bütün kıyafetleri duruyor 😄😄😄🤣