adl_12 merhaba. İnşallah fetal DNA sonucunuz temiz çıkar. Benim doktor da kromozom anomalilerin 1:10000 olsa da, ki bu çok şok düşük dedi, tam emin olmak için amniyosentez yaptırabilirsiniz dedi direkt. İkili tarama bir tanı koymaz dedi. Ben o güne kadar amniyosentezin ne olduğunu bilmiyordum, fetal DNA yı sorduğumda o da amniyosentez kadar net tanı koymaz dedi. Gerçekten de fetal DNA nın doğruluk payı %99, onu pek önermedi gibi ama broşürünü de verdi, sizin tercihiniz dedi. Amniyosentez demelerinin sebebi de ileride bir sıkıntılı durum olursa “neden söylemediniz öyle bir alternatif olduğunu” sorusuyla karşı karşıya kalmamak için söylüyorlar umarım. ablam ise kesinlikle amniyosentez yaptırma dedi, kendisi yurtdışında doktorluk yapıyor, ben amniyosentez yerine fetal DNA yaptırmayı düşünüyorum.