bektastugce Bahsettiğiniz riskler var evet ama %2 gibi bir ihtimal bu, illa bebek zarar görüyor diye bir şey yok çünkü çoğu insan yaptırıyor. Ama endişe etmekte haklıyız, ben yaptırmıştım, bebeğe bir zararı olmadı. İşin ehli biri yapmalı sadece, dezenfekte edilmeli o bölge ve sonrasında 10-15 dk bile ayakta dikilmemelisiniz, yatmalısınız. İlk birkaç gün çok önemli. Bazı ciddi durumlarda gerekli, ama işte bu gibi ihtimal üzerine yapalım dediklerinde insan tedirgin oluyor. Şimdi tekrar yapalım demesinler diye fetal dna yaptırdım ben de şükür temiz çıktı.