Aycann12 Eminos ya ayortcam da mesela bazı tenkliler var içinde beyazı fazla renklisi az bazı renklisi çok beyazı az renk verir diye korkuyorum
Aycann12 Deletedmom133 onları da tamamlarsın inşalah emzirme sütyenimi sipariş ettim gelmiş bu hafta alcam inşalah
Gebeyimm Aycann12 ben ayırdım renklere nesi varsa granül sabunla yıkadım zaten hemen büyüyorlar uğraşıcak ne var yıka gitsin
Aycann12 1anne1bebek canm farklı yerlerden aldım hatırlamıyorum hangisini nerden aldım bi mağazadan bi pazardan bi civilden tek tek aldığım için değiştirmem yıkadım inanki
Aycann12 Hanife_ aynen öle tıkadım hepsini kalmadı şükür bi kuruması ütülemesi ve yerleştirmesi kaldı
1anne1bebek Aycann12 öyleyse yapacak birşey yok tabi canım annesi sensin sen daha iyi bilirsin bizimki tavsiye
Aycann12 Busraburakkk bende 30 drc yıkadım çoğu açık tenkti zaten. Koydum hepsini bi kaç tane koyu vardı onları ayırttım
Busraburakkk Aycann12 aynen daha hiç kullanılmadığı için mağaza kokusu gitsin diye en düştükte yıkadım inşallah içlerini dolduğu zamanları da görelim 🤲🏻😍🙈👼🏻
Aycann12 1anne1bebek çok saol canm tavsiyen için allah sağlıcakla bebeğini kucağına almayı nasip etsin 🥰
Aycann12 edashh aynen en güzeli ama daha annemin bana aldıkları da var onun aldıkları 3. 4. Yaş 2. Yaş değişiyo Bebek doğduktan sonra getircek
edashh Aycann12 bence yıka dolabına diz en azından pisi gider annelerimiz bitane ya onlr olmasa napıcaz allah analarımıza uzun ömürler versin
tazeanne61 Aycann12 aldığın bütün çamaşırları yıka ütüle bence Bebek doğunca fırsatın olmayabilir ütülemeye Ben hepsini yıkadım toz olmasınlar diye de hurcun içine koydum içim rahat 😌😊