Aycann12 ben öncelikle
Beyazlar
Kırık beyazlar
İçinde renk olan beyazlar
Hafif renkliler
Renkliler
Koyu renkliler
Şeklinde ayırdım.
Hepsini az az makineye attım 30 derc hassasta.
Beyaz olan hastane çıkışlarını; çamaşır filesine koydum. Ve dier beyaz olanlarla öyle yıkadım. Haa aslında neyin hangi takım olduğunu biliyosan gerek yok çünkü kuruturken ütülerken karşıyo yine :)
Ben hangisi hangisi biliyordum ona rağmen öyle yaptım ama bundan sonra yapmıcam :)
Sadece renklilere dikkat et, geçen burda konu açtılar tüm beyazları renkli olmş arkadaşın.
Ya aldıgı ürün kalitesizdi ondan ya da yüksek derecede beraber yıkadıgndan bilmiyorum