Yazmelegi_ Canım anneler, doktorum hastaneden ayriliyo nereye gideceği belli olmadığı için şimdilik yeni hastane doktor arayışına girdim. Özellikle genel anestezi yapan yer istiyorum🥺 doktor ve hastane önerir misiniz ?
elifin_ Yazmelegi_ ay Ben de burada bekleyeyim. Kayseriye yeni geldim dr arayışındayım. Özlem katırcı ya gittim ama o kadar da memnun kalmadım.
myangelson Yazmelegi_ aaa ne kadar kötü olmuş ya son anda doktor değişikliği bir de riskli gebe sınıfına giriyorsun sayılır 🤦🏻♀️ inşallah iyi bir doktor bulursun canım
bozkurt38 Yazmelegi_ canım dünyam da eda ülkü karakilic var oğlumu onda dogurmustum çok ilgili ve tatlı bir doktor denemeni tabsiye ederim genelde yapıyor dogumu
Yazmelegi_ elifin_ ben o doktora gitmem zaten. Kendi doktorum da burda bi yerle anlaşırsa onunla devam edicem ama anlasamazsa diye doktor ariyorum🥺 inşallah sizde bulursunuz iyi bir doktor
bebek0408 elifin_ erkek doktor sıkıntı değilse ben Ahmet Emin bey var Erciyes hastanesinde çok memnunum
rabiak38 elifin_ sana iki doktor önerebilirim bana da önerdiler çünkü birisi Mehmet karahançer diyeri ise erdem Şahin ben Mehmet Kara hançer’e gidiyorum Şehir hastanesinde
Yazmelegi_ myangelson hemde nasil kötü oldu🥺 inşallah kayseride bir hastaneye giderse onunla devam edicem ama henüz belli degil
elifin_ Yazmelegi_ inşallah bulurum, doktor çok önemli.. inşallah siz de bulursunuz ya da doktorunuz başka bir hastaneye geçiş yapar. Fakülte nasıl biliyor musunuz?
elifin_ bozkurt38 evet Ben de hiç beğenmedim buradaki hastaneleri çok bilmiyorum o yüzden instagramda gördüğüm için gitmiştim.
elifin_ bozkurt38 şimdi söylediğiniz doktora baktım da ten tene teması destekliyor hemen bebeğin kordonunu kesmekle uğraşmıyor. Tam aradığım gibi birisi galiba
bozkurt38 Yazmelegi_ muayene en son gittigimde 2 binden düşmüştü bizim askeri indirim olmustu ama ocaktan sonra ne durumda bilmiyorum doğum ucretini iki hafta sonra gittigimde sorucam bende insallah
bozkurt38 elifin_ valla oğlumda ilk gebelik diye çok doktor gezdim arastirdim ilgisizlik yüzünden en son eda hanımdan aşırı memnun kaldım anlatımı ilgisi güler yüzüyle aradığım doktordu yani şuan 2. Ye hamileyim doğum ücreti fazla olmasa yine onda dogurmayi düşünüyorum
Yazmelegi_ bozkurt38 teşekkür ederim bende 34+2 oldum hemen karar vermem lazım, doktorum başka yere giderse dediğiniz doktora giderim muhtmelen