cse 40 yaş üstü gebelik isteyen yada gebe kalan var mı 41 yaşındayım 6 ay önce kürtaj oldum 3 aylık bebeğimi kaybettim. Yeniden gebelik istiyorum. Önerisi olan var mı
Zeyneplemutluluk cse annem 42 yaşında doğurmuştu kardeşimi. Spralle hamile kalmıştı çok şükür sağlıklı hiçbir sorunu yok kardeşimin de ancak annem tabi zamane çocuklarının enerjisine ayak uyurmakta zorlanıyor çok hareketli arsız akıllı ama söz dinlemeyen kardeşim biraz da şımarık 😅
Civciv54 cse iyi bir doktor bulup hem eşiniz hem de siz muayene olun tüm testleri yaptırın ilk düşük normal diyorlar ama bence ertelemeyin yaptırabilirseniz genetik test yaptırın. Düşük yapma sebebiniz nedir bilmiyorum tabi. Bende evleneli 3.5 yıl oldu iki düşük yaptım. 40 yaşıma geldim şu an tüp bebek sürecine girmek zorunda kaldım çünkü eşimde hiç tahmin etmezdik problem çıktı doğal gebelik de olmuyor bu zamana kadar eşimden de şüphe etmemişlerdi. Bebek istiyorsanız vakit kaybetmeyin derim iyi bir doktor bulun. İnş en kısa sürede bebeğinizi alırsınız kucağınıza
pasaninannesi23 cse 39 yaşında evlendim 41 yaşında aşılama yaptircaktim çok şükür doğal yolla anne oldum 2.5 yaşında oğlum var şimdi ikinciye hamileyim ama biraz gerginim az bı kanamam var 6 haftalık inşallah yerleşme kanaması diye bakalım Çarşamba günü kontrole gidicem kalp atışını duyarsan şükür diycem hayırlısı inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inallah
orsa cse ikimiz aynı dönemde evlenmişiz. Ben de 43 yaşındayım ilk evliliğimiz. Tüm testlerimizi kontrollerimizi yaptırdık eşimle birlikte. 4 farklı doktorda muayene oldum. Hiçbir engel yok diyorlar ama maalesef hala bir gelişme yok :)
cse Civciv54 doktorlar gebelik için tek sorunun yaş dan ötürü bende yumurtalığın az eşimde de ( 38 yaş ) sperm kalitesinin düşük olduğunu söylediler.
happyymummy 36 yaşında evlendim ilk evladım 37de oldu 2.evlat istedim oluruna bırakarak pcosa rağmen 1 sene sonra 40 yaşımda şu an 2.hamileligimi yaşıyorum 13.haftadayim 🙏
ylnydgd cse 40 değilim ama 38 yaşındayım ilk gebeliğim. Denediğim ilk ay hamile kaldım. Adet sonrası bir gün ilişki bir gün boş olacak şekilde ilerledik doktor önerisiyle.
Civciv54 cse amh değeriniz kaç peki. Benim de düşük ama yaşına göre normal demişlerdi. Önemli olan kaliteli sperm ve yumurta elde edebilmek. Bence arkadaşım yumurta ve sperm kalitesini artıracak takviyeler kullanın. Sigara içiyorsanız azaltmaya çalışın. Stres yaptıkça geriliyoruz ben hep böyle düşünüyorum. En azından elinden geleni yaptığında ileride keşkelerin olmaz. Eşinizde zaten sorun varsa doğal yolla gebelik daha zor oluyor maalesef. Ben kürtaj oldum üstünden iki yıl geçti neredeyse ama doğal gebelik elde edemedim o yüzden de tüp bebeğe yöneldim. Devlette yaptıracağım 40 yaş olunca devlet karşılamıyor maalesef ücret ödeyerek devlet bünyesinde yaptıracağım. Eğer sende tüp bebek düşünürsen devlette işlemler hemen bitmiyor biz eylülde başladık Ocak ayında tüp bebek yapılabilir raporu çıktı. Doğal gebelik içinde şansımız var neticede umutsuz olma neticede daha önce bir gebelik elde etmişsiniz.
dozkaraca cse Ben 38 yaşımda evlendim, şu anda 40 yaşımdayım. 28 haftalık gebeyim, tüp bebek 2. denemede hamile kaldım çok şükür. Eşimde de bende de sıkıntılar vardı. Gerekli tedavi, sabırla ve nasipse olur. Kendinizi strese sokmayın yeter ki
Esma006 cse halam 43 yaşında hamile kalmıştı 2025 yılı temmuz’da doğum yaptı eşi hatta şey hastası var böbrek hastalığı ve şeker hastalığı var çok şaşırmıştık Rabbim nasip etti 3 çocuğu Zorlu geçti ama tabii eğer insanı bünyesi farklı işte protein kaçaydı vesaireydi düşük olma tehlikesi zor zamanlar atlattı ama sağ salim kucağına aldı
gok_cnr orsa benim ilk gebelik rahim filmi çektikten hemen sonra oldu cektirmediysen onun faydası olduğunu söylüyorlar
Joye cse Ben 40 yasindayim. Hafta 36 dayim suan cok sukur. Önce genetik tum testlerinizi yaptirin ve kadin dogum doktoru bulup mutlaka gebelik öncesi kontrollerinizi yaptirin. Bazen insan cok zaman kaybetmis oluyor farkinda olmadan. Baktiniz hersey yolunda o zaman ovulasyon gunlerinizi takip edersiniz. 40 yas gec degil buna takilmayin♥️♥️
bebikto Joye ovulasyon günlerinizi satılan kitlerle mi takip ettiniz? Ben de 40 yaşımdayım daha hiç çocuğum yok. Evleneli 1 buçuk yıl oldu