kurkmantosuzmadonna Evet kızlar. Şu an kimimiz 20 li yaşların başında, kimimiz ortalarında, kimimiz 30 lardayız. Sizi ergenlik yıllarınıza götüren şarkı ya da dizi hangisi ? Benimki; Şarkı: Emre Aydın - Hoşçakal Dizi: Unutulmaz Dizisi 🥹
jalepone kurkmantosuzmadonna Serdar ortaç hadi çal giderken kapımı 🎶 okul servisin de çalardı bir de duman şarkıları 😂
alicsyndrome kurkmantosuzmadonna ahaha en sevdiğim şarkı😂 hala tüm kısımlarını ezbere biliyorum arada kocama söyleyince şaşırıyor😂😂
mom_51 kurkmantosuzmadonna birde ilhan şeşen’in sarılınca sana vardı. Ah gençlik vah gençlik. Güzel günlerdi 🥹
nnb2804 kurkmantosuzmadonna belki herkese saçma gelir ama kiraz mevsimi çilek kokusu güneşin kızları of o zamanlara dönmek isterdim şarkı ise Seksendört ölürüm hasretinle
ErsBegAs Şey vardı Aydilge ☺️🤭 Onur Koc - Bir resmin bile yok ☺️ Gökçe Kırgız - Kalbime Gömerim O Zaman 🥲 Emir Şapur - Saçma Sapan 😂 Gözlerimeeee çizdim seniiiiii açmayaaaa korkuyoruuuumm 😂 Özgür Kurum - Gözlerimi Kapatsam