NeverTooLate Askkokuluyavrum düşük tehlikeniz mi var inşallah sağlıkla alalım kucağımıza miniklerimizi ❤️
Askkokuluyavrum NeverTooLate Bana göre yok doktoruma göre vr 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Myomum vr diye benim dusuk tehlikem olduğunu iddia ediyor doktorum o yüzden hareket ettirmiyor beni benden panik bi doktor sağolsun ☠️☠️
Suhammeh mk123 ben de bu gece 15 haftalık oluyoruz . Demekki aynıyız sizinle oğlum olcakmış sanırım önce kız denildi %99 şimdi de erkek bakalım en son ne olacak . Dün gece seğirme gibi bir şey oldu. 2.gebeliğim. Bu
Mugema Merhabalar 💐 13+5 de doktorumuz cinsiyet belli dedi. Fakat biz eşimle çok heyecanlandık ve söylemeyin lütfen dedik🙈 Doktorumuz da şaşırdı bunlar çatlak galiba diye düşünmüştür kesin. Sonra ben ertesi gün tek başıma sonuç göstermeye gittiğimde doktorumuza “kusura bakmayın biz size söylemeyin dedik ama çok heyecanlıydık dedim ve “Erkek” dedi. Ben şok😱 Kagıda yazıp vermesini ve eşimle öğrenmek istediğimizi söyleyecekken ki bir gün önce yazıp verin demiştik. Bize sürpriz olsun derken doktorumuz yaptı yapacağını oracıkta üstüne atlamak istedim bi de güldü dalga geçer gibi. Ama o heyecan ve şaşkınlıkla çıktım odadan. 16 da daha netleşir belki 🙈 Herkese hayırlısı olsun🙏🏻
Tuce26 Askkokuluyavrum doktora sordum olabilir bazı anneler hisetriğini söylüyor biz 20 ci haftadan sonra hisetmezse sorunmu avr deriz ama siz nadirsiniz hisedenler dedi