akcammmmm 11+3 te kız dedi doktor ama emin olamadım açıkçası çok erken olduğu için yarın kontrolüm var 12+4 olacağım tekrar soracağım bakalım ilk hamileliğimde 14. Haftada kız gibi demişti 18 de kesin kız demişlerdi bu kadar erken olunca bu sefer emin olamadım
parildayanyildiz2 asumanbayram 1 hafta sonra gösterirse öğrenicez cinsiyeti çok merak ediyorum günler geçmiyor🙈
rozcans ağustos’un ilk haftasında doğacak sanırım, şuan 13.5 haftalık. ben 12. haftada kıza çok benzettim. bu cuma günü randevumuz var. belki tahmin yürütülebilir. bir tane kızım var zaten, bakalım ikinci bebek ne olacak🙏😊
mrs_yldrm minikmucizem26 iki oğlum var Rabbim niyetimi gönlümdekini biliyor hayırlısı ve sağlıklı olması önceliğimiz tabi 🙏🥹☺️🤲
beautiful_ asumanbayram 13+3üz doktor doğru düzgün birşey demedi kalbi atıyor dedi sadece ben galiba 1 ay daha bekleyeceğim cinsiyet için bir oğluşum var bi kızım olsun çok istiyorum Ne olursa olsun yinede başımızın üstünde yeri var ❤️
sunaykorkmaz asumanbayram  11 haftalığım nasipse Ağustos sonuna denk geliyor anlayan kendine güvenen bacılarım tahminde bulunabilir mi :)
merve_tp sunaykorkmaz ben de 11 haftadayım ağustos sonu benim de. Ultrasona bakınca duygulandım. 11 şubatta gidicem kontrole🥹 sizinki bence kız