asumanbayram Kızlar cinsiyeti öğrenenler varmı aramızda varsa nedir kaç haftalık oldunuz hadi birbirimizin heyecanına ortak olalım 😍
2babymomy asumanbayram 12 haftasını geçiyor ama öğrenemedim bugün gittim sırtını döndü erken tahmin için dedi hayırlısı çevremde herkes erkek diyor kaynanam %80 erkek diyor doktormuş gibi kendisi 😂😂bi tane oğlum var 3.5 yaşında 😊
esma0109 asumanbayram bir oğlum var 3 yaşında yarın 13+0 oluyoruz kontrolüm var cinsiyeti soracağım fakat cevap alacağımı sanmıyorum😅
ozgee33 asumanbayram banada doktor 11 haftalıkken erkeğe benziyor ama daha erken dedi 12 de de kız dedi bnde anlamadım 😁
asumanbayram Kızlar ben oğlumu 11 haftalıkken öğrendim ama bu 12 haftalık şuan geçen hafta gittim hiç birşey demedi doktordan doktorada değişiyor bence 😅
Selma2017 Benimde Doğumun Ağustos Ve İlk Bebeğim 12 Haftalıkken Gittim Ama Göstermedi Çok Merak Ediyorum Tekrardan Gidicem Ama Bakan Herkes Erkeğe Benzetiyor Hepimiz İçin Hayırlısı Olsun İnşallah Sağlıklı Olsun Yeter🥰
momseray lina2112 bende 2 gün önce öğrendim 14+4 ye Erkekmiş :) ama senin ultrason a bakınca direkt içime kız doğdu ya
aselesea asumanbayram 12+4 yarın kontrolüm var cinsiyeti ogrenecegimi sanmıyorum ilk gebeligimde bu haftalarda çok yanılma olmuştu 16.haftaya kadar sormuycam
kedimekim asumanbayram benim 24 Ağustos görünüyor. Şuan 10+3 olduk. Henüz cinsiyet belli değil ama çoğu hurafe kız diyor sağlıklı olması önceliğim olsa da bir oğlum var bu da kız olursa çok güzel olur 😇 bu arada iki haftaya yakındır sinüzitle uğraşıyorum dün crp 27 çıktı sanırım ertelediğim antibiyotiğe başlamak zorunda kalacağım var mı bu haftalarda antibiyotik kullanan
mrs_yldrm asumanbayram benimde ağustos şuan 11+1 günlüğüz cuma kontrole gidecem ama bence erken belli değildir🙃