Ben hamileliğimi ilk öğrendiğim andan itibaren kullanıyorum çünkü miyom vardı ve risk vardı. 20. Haftadayım riskimiz yok ama ara ara hala kullanıyorum aşırı kasılma hissedersem. Doktorumun tavsiyesi ile ilerliyorum tabi. Ayrıca doktorum bunun fitil olarak alınması gerektiğini, ağızdan alınana göre fitil alımının kat kat daha etkili olduğunu belirtti. Zaten ağızdan alınca mide bulantısı yapıyordu.