Arkadaşlar hiç sadece bir kez ilişkiyle hamile kalan var mı hatta eşim dışarı çıktı olamaz diyorum inatla test almıyorum 50 gün olacak nerdeyse döngüm hamilelik belirtim yok zaten ama olurda hiç böyle birşey yaşayan var mı varsa gerçekten gidip alcam bi test