Yorumları okudum tek tek gerçekden ne kadar pahalıymış amniyosentez çok şaşırdım. Ben iki kere amniyosentez yaptırdım , geçen sene Sebahattin Altunyurt hocama gitmişdi sağolsun bana bi yazı yazdı ve dokuz eylülde bi perinatoloğa yönlendirdi , ve benden hiç bir ücret alınmadan sorunsuz bi şekilde amniyosentezim yapılmışdı. Bu sene de kendim dokuz eylüle gitmek istemedim ve Buca kadın doğum hastanesinde perinatolog dr raziye torun hocam kendisi yaptı çok ilgili pinpirik bir doktor , amniyosentezimi yaptı ve tek kuruş ödemedim. Amniyosentez sonrası 1.5 -2 saat yatış verdi antibiyotik yazdı. Ama dokuz eylülde işlem bitince hemen eve yolladılar be antibiyotik falan yazılmadı açıkçası Buca bu konuda daha pinpirikli sağlamcı. Buca kadın doğumda amniyosentez yaptırmış biri olarak raziye hanım ve Ali beyi öneririm . Geçmiş olsun herkese şimdiden