vendetta_ sezennmert ikili taramam bu hamılelıgımde iyi geldı ancak doktora guvendım yaptırmak istedim,doğumda surprız olmasın şimdiden bileyim dye dayanamadım yani,yaptırdım bir hafta oldu sonuc beklıyorum
vendetta_ @“vendetta_”# sezennmert diğerinde de hepsi normaldi o yüzden aslında yaptırdım bır nevi de,bagıraakta parlaklık veya ensede kalınlık olup sağlıklı dogan o kadar çocuk var ki asla bir gösterge degıl,hele bagıraakta parlaklık baslarda çoğunda oluyor
sezennmert vendetta_ benim de ikili test sonucum yüksekti ve nipt yapmadılar bana. Gebeliğim ikiz gebelik olarak başlamıştı tek olarak devam etti bu durumda nipt testi de yanlış olabiliyormuş ve çoğu zaman test yetersiz diyebiliyorlarmış. Bu yüzden doktorum amniyosentez yaptırman gerekir dedi yaptırdım ben de
AuraMomB Perinatoloji uzmanı olarak gitmek isterseniz Bazekol’de Gürsoy Pala var benim de riskli gebelik idi 30 haftayı devirdik kendisi ile, araştırabilirsin istersen
nesli1453 sezennmert ben 40 bine yaptırmıstım ama gaziantepte yaptırdım özel klinikler malesef cok alıyor
nesli1453 sezennmert cidden mi ya özel klinikte yapıldı ekstra hemşire çağırdılar fiyat böyle dediler bizde hiç araştırmadık açıkcası ve bize devlette ücretsiz yaptırabilirsiniz dedi tabi ama ben hiç bilmediğim görmediğim bir doktora gitmek istemedim🥺
vendetta_ nesli1453 hiç sormayın ya bende dişimde iltihap vardı aldırmak ıcın doktora 38bin verdim sırf o doktora guvendıgımden sımsıkı aklım olsa hayatta vermem😀
sezennmert nesli1453 ben de çok araştırdım devlet hastanesinde yaptırmak istemedim risklerden dolayı. Erkan çağlıyanda yaptıran çok kişi var ve herkes memnun o yüzden Erkan hocayı seçtim. Erkan hocanın muayene ücreti 3500 tl amniyosentez ile beraber yaklaşık 5200 tl ödedik. Ve ben çok memnun kaldım amniyosentez öncesi muayeneye gittim yaklaşık 45 dk sürdü detaylı ultrason gibiydi ve Erkan hoca çok ilgili bir doktor
sezennmert vendetta_ evet çok şükür ön sonucumuz iyi geldi yaklaşık 20 gün sonra da detaylı sonuç çıkacak inşallah sizin sonuçlarınız da iyi gelir 🙏🏻
nesli1453 vendetta_ yinede hamile olunca öyle düşünmüyorsun😆 arsız gibi o parayı yine verir yine bildiğim güvendiğim yere yaptırırdım😂
vendetta_ nesli1453 tabi hamılelık ayrı,ben ıltıhabı aldırdığımda hamıle de degıldim ıste korkudan ınsan 😂
vendetta_ sezennmert inşallah 10 gün oldu henüz enabıza dusmedı,sehır hastanesınde Berna hanıma yaptırdım ben de normalde yaptırmayacaktım guvenemıyordum ben de kımseye ama Berna hanımda çok iyiymiş alanında ondan yaptırdım
sezennmert vendetta_ benim de yaklaşık 10 günde çıkmıştı. Önceden hastaneden mesaj geldi sonra enabıza düştü
minikmucizem20 sezennmert canım Gürsoy pala çok iyi bir doktor peritimolpji riskli gebelik uzmanı tavsiye ederim İzmir bazekol hastanesi