mysunshine1 hatice200 36+4 de doğurdum 37 haftalık ile uyumluydu 3.130 gr doğdu kuvöze girmedi ama sarılık oldu bi gün yattık sadece
ylnydgd hatice200 bebeğin solunum ve emme refleksinin gelişmesine bağlı bir durum kuvöz süreci. Bunlar geliştiyse yeterince girmez. Ama bunu bilmeniz imkansız tabi ki. Sağlıkla atlatsın🙏
feyzanur254 hatice200 ben 36 haftalıkken doğum yaptım küvezde yatmadı şükür ama 7 aylıkken bir iğne vuruldum çocuğun ciğer gelişimi için
hatice200 Sevda_98 erken doğum olabilir dedi 34+5 haftalığım ama bebek ultrasonda 37 ile uyumlu görünüyor 10 gün hiç kalkma küvez ihtimalini atlatalım sonra zaten gelişimi ileride gününü beklemeyelim dedi doktor ama merak ediyorum
ayysees Sevda_98 bence de internette 2500 gram üstüyse küvöze girmez diyor ama ciğerleri gelişmediyse tam mecburen girecektir diye düşünüyorum
Fatmanur_0416 mysunshine1 ben şimdin32+3 oldum bebeğimin kilosu 2600 bu da 35 haftaya denk geliyormuş ultrasonda öyle görünüyor peki ben şimdi hesaplamamı neye göre yapacağım bilginiz var mıdır
hatice200 kbradrn1 34+5 de 2877 gr olarak ölçüldü bugün ultrasona göre 37+1 görünüyor bu 10 gün dikkat et dedi doktor sancılarım var ama doğum bu süre içinde başlayacak gibi hissediyorum ağrılardan merak ediyorum bir sorun olur mu diye 😩