bebegimle_ben aysima56 dpo kactasin canim belirti varmi vucudunda bence pazartesi birdaha yap derim eger pik gununde olduysan bilmiyorum hangi gun senin gec dolenmis olabilir
melike__41 bebegimle_ben çok şükür şu anda bi sorun yok aşırı Miğde bulantısı ve kusmuklu günler harici
kusay1811 aysima56 dpo 7 erken bence görünmez ben yumurtlama gününü tam hatırlamıyorum ama bence dpo 13 ten sonra test yaptım reglime 3 4 gün vardı silik çizgi çıktı
bebegimle_ben aysima56 yaptim canim ama test bozuk cikti sorma yendirn siparis ettim biktim inanki sen ne yaptin
nilruhu gizeemsahin benimde dpo 10 reglime 3 4 gün var. Bugün 2 test yaptım çok silik belli belirsiz bir şey çıktı. Bende yerimi alayım inşallah bu ay bekleyenler olarak hepimiz yüksek betalarla öğreniriz🌸🎈
esavas27 bebegimle_ben dpo ne demek benim de 12 Şubat bat dünden beri göğüslerim çok ağrıyor normal bu kadar olmaz
bebegimle_ben esavas27 dpo canim pik gununden sonraki het gun sayilan dpo numarasi test yapacgin gunu belirler hamilelik dpo 9 da 10 da 11 de hamilelik testi cikar cizgi ona gore test yaparsin