esavas27 bebegimle_ben dpo ne demek benim de 12 Şubat bat dünden beri göğüslerim çok ağrıyor normal bu kadar olmaz
melike__41 bebegimle_ben çok şükür şu anda bi sorun yok aşırı Miğde bulantısı ve kusmuklu günler harici
ddss123 bebegimle_ben canımm dpo9 ya da 10 aslında kasık ağrısı falan var bat tarihi 9 şubat beklediğim için psikolojik olarak mı belirtiler bilmiyorum
bebegimle_ben bebegimle_ben bebegimle_ben ama 6 gun oncesini gosteren erken gebelik testi var silikte olsa cikar
zozanmehmet Kızlar illa merak ediyorsanız erken gebelik testi alın 6 gün öncesine kadar çıkıyor ben iki gün öncesi yaptım çıktı sonra kan testi verdim orda da çıktı
bebegimle_ben ddss123 canim evet gebelik testi var 6 gun onceyi gosteriyor alip yapabilirsiniz kizlar bence belirti var canim psikolojik durum olsa gecici olur gogsunde sizi varmi uzun suren
bebegimle_ben aysima56 valla canim geriden bakinca var gibi ama dpo kactasin yakin alinca gozukmuyor bu erken gebelik testimi 6 gun oncesini gosteren testler var canim