hilalaselll4 dünyaya gelecek olan sen kırk takla atsan da gelecek progestoron bir hormon ve sırf bebeği tutmak için kullanayım kafası çok yanlış Dr uygun görürse ayrı dava ama kullanmayın birşey herşey için çok erken daha zamana bırakın kötü de düşünmeyin sağlıklı bir gebelik olsa vucut onu atmaz ilk haftalarda siz ne içerseniz için yani o daha sağlam tutunur diye birşey yok korkunç yorumlar korku tüccarligi dört düşük iki sağ gebelik birisiyim inanın tecrübelerim acılar ile dolu boş konuşmuyorum… Sakin olun sürecin tadını çıkarın Dr gitmek icinde acele etmeyin daha 22 gün oldu diyorsunuz alttan muayne ile bakılsa bile birşey görünmez ancak beta degerinizi takip ederler bu sefer siz a neden kese yok vs stresine gireceksiniz hiç gerek yok her hangi bir ağrı sızı kanma yoksa beklemek sizin için en güvenli şey