hilalaselll4 Kızlar az önce ilk idrar ile awox test yaptım 6 ocakta düşük yaptım eğer varsa adet görmeden tekrar hamile kaldım Rabbime şükürler olsun🥹bu arada betam sıfırlanmıştı yani diğerinden kalan değil🤭
orhismommmmmm hilalaselll4 ayyy maşallah maşallah çok sevindim düşük neden oldu canım. Bi doktora görün böyle bi risk varsa eğer. Progestan verirler tutunması için
kubrasjsjs hilalaselll4 bir kaç gün sonra testi tekrarlayın çizgi var gibi de yok gibide o zaman daha net çıkar
hilalaselll4 orhismommmmmm aşkım inan bilmiyorum galiba benim biraz düşüncesizliğim yüzünden oldu dikkat etmedim hiç 5 haftalıktı
hilalaselll4 kubrasjsjs yok canım şu anda daha belli oluyor pembe çizgi zaten diğer günler de yapmıştım daha koyu bugün
orhismommmmmm hilalaselll4 sen. Yine de kalp atışı duymaya gidince doktora söyle progestan kullanayım mı diye çünkü çok iyi bi ilaç bende kullandım düşük riskım vardı 12. Haftaya kadar kullandım
orhismommmmmm hilalaselll4 evet alıyoruz bebeğin tutunmasını saglıyor ama sen yinede bi doktora sor asko 12. Haftada kanamam oldu 20 ye kadar kullandım birçok kişi de kullanıyor risk varsa
-Papatya33 hilalaselll4 kesinleşsin iste kanda . Gidin mutlaka risk yine vardır belki bilemezsiniz ki. Düşük oldu diyorsunuz tutunmasina yardım için ilac verebilir. Ben öğrendiğimde 7. Hafta gidiyim filan dedm doktor kızdı beklemeden gel vereceğim ilaclar var dedi.
hilalaselll4 -Papatya33 ama dün polinikten randevu aldım iptal etmek istedim olmadı iki hafta gidemem yani belki özele giderim bakıcaz artık
hilalaselll4 1Sevgiiii bak aşkım şu anki hali bu da 22 gün önce düşük yaptım inşallah bu da düşmez içimde korku var bir kızım var 18 aylık
1Sevgiiii hilalaselll4 yok 1 oğlum var 1. Aşılama ama arada 1 sene var sorunda yok ama nasip olmuyor işte
hilalaselll4 Bir1kelebek evet iki gündür sabah midem bulanıyordu az kasıklarım ve belim ağrıyordu baş ağrısı vardı beyaz ve şeffaf akıntım vardı sıcak basması göğüslerde sızlama
hilalaselll4 momm2026 hayır doktor korunmana gerek yok dedi internetten ve çevremdekilerden aldığım bilgi kadarıyla düşükten sonra çabuk kalınıyormuş doğruymuş gerçekten şükürler olsun 🤭
Mucizemmmmm_ hilalaselll4 gebelikte mide bulantısı ne zmn başlıyor benimde iki gündür mide bulantım var acabamı die düşünd???