GozdeKB Username06 banada haftaya çarşamba gel dedi kesenin büyümesine bakacakmış bebek gözükmez dedi bilmiyorum ben hafta ctesi gitcem belki o zaman gözükür 😅 sizin doktor ne diye çağırdı haftaya
Username06 GozdeKB beni Salı günü çağırdı ama bebek gözükmez falan demedi belki bebeği besleyen şeyi görür bilmiyorum
fatmahmut GozdeKB amiinn canım benim 10 yıl sonra oldu oğlum alti ay korunduk sonrada bizim çocuk kolay kolay olmuyo dedik o ay hamile kalmışım ama korkuyorum 5 düşük olunca insanın ister istemez aklına geliyo oglusum çok küçük ama buda doğsun istiyorum sanada çok geçmiş olsun Rabbım birdaha yaşatmasın
GozdeKB fatmahmut Rabbim verdiyse bir bildiği vardır bak kaç sene olmamış şimdi beraber büyüyücekler öyle düşün 🥰
selma128 GozdeKB gerek kalmiyor degilde keseyi gordukten sonra artk rahatliyorsun bebek icinde kalp atisinida duysan tamamdir Artk rahatlarsin
seyma_2003 Son adet tarihim 26 Aralık defalarca test yaptım negatifti bugünde yapayım dedim çift çizgi biraz soluk ama çift kasıklarıöda ağrı a da ada sancı var yarın doktora görüneceğim
seyma_2003 Avox test.yarınsabah artık şimd ka versemde çok düşük çıkar ikinci çizgi tam net değiş amamor gibi
seyma_2003 Deniyorum ama resim yükleyemiyorum nasıl yapıyorsunuz  Görsel ekleye basınca bir üstteki yazı çıkıyor
umay30 Kızlar selamm. Benim son adet tarihim 2 ocak. 29 Ocak beta 82. 2 şubat beta 529 çıktı. Yarın randevum var sizce kese görünür mü ya da kaç haftaliga denk geliyorr , var mı düşünceniz ilk gebeliğim olacak inşallah ☺️
GozdeKB umay30 cuma günü gözükür büyük ihtimalle bende 523 değerle öğrendim 2 gün sonra gittim keseyi gördüm
selma128 anonimssss kesenin ölcüsü o kadar onemli degil siz kalp atisini duyduysaniz saglikli gebelik demektir 5+2 de kese gorunmeyebiliyor ben 6+4 te gitim kese gorundu
anonimssss selma128 anladım benim kese görüldü de 10 gün sonra kalp atışını duymaya gideceğim inşallah