GozdeKB amiinn canım benim 10 yıl sonra oldu oğlum alti ay korunduk sonrada bizim çocuk kolay kolay olmuyo dedik o ay hamile kalmışım ama korkuyorum 5 düşük olunca insanın ister istemez aklına geliyo oglusum çok küçük ama buda doğsun istiyorum sanada çok geçmiş olsun Rabbım birdaha yaşatmasın