salihaaras 33 haftanın sonunda iki doz oldum ciğer geliştiriciyi 34 de doğurdum . Benim de sancım çıkmıştı ağrım yoktu aynı zamanda 5 cm açılmam da vardı o zamanlar , bana yatış verildi ve doğum kendiliğinden başlamadan , su gelmeden yada bebeğin durumunda sıkıntı olmadan sezeryan yapmıyoruz dediler. İçerde tutmak için herşeyi yaptık ama erkenci kuşum 34. Haftada doğdu , doğar doğmaz yanıma geldi