aselimdurum elifayaz112_ hayır ya doktorun napmış böyle felaket tellalı mübarek 😃 asla kötü şeyler getirme aklına hiç öyle olmuyor dediğim gibi en kötü normal doğum yapamazsın sezaryen ile bebeğini kucağına alırsın buna da yapacak bişey yok malesef
elifayaz112_ aselimdurum aynen öyle nasıl alttan muayene etti felaket tellalı gibi başladı beni korkutmaya bı hayırlısı ile randevu günüm gelse gitsem kendi doktoruma bakalım ne diyecek 😍🤔ben korkudan elbiseleri yıkamaya başladım ama normal mi çok fazla aşağıya baskı yapıyor Ağrı oluyor özellikle de ayakta çok kalınca oluyor
aselimdurum emelllllktlu evet kapalıydı canım ama bir nokta bile kanamam olmadı 40.haftamda sezeryan ile bebeğimi kucağıma aldım
Kbra940306 emelllllktlu aynı durum bende de var doktor 20. Haftadan sonra tehlikeli diyebiliriz şu an normal yukarı çıkar dedi
esmahatun mervepolat34 merhaba benimde plesanta marjinal şuan 27 haftalık doktor normal doğumu risk alamayız kanama çok fazla olabilir dedi 28 hafta sonrası biraz zormuş , peki bu durum sezaryanda bir sıkıntı oluşturdu mu
mervepolat34 esmahatun hayır ben devlette doğum yaptım ama özelede kontrole gidiyordum her doktorun dediği şey aynıydı suyun gelirse önden şanslısın ve benim suyum geldi önce çünkü sancıyla doğum başlarsa plasenta aşağıda olduğu için sancı plasentayı atar hem anne hem bebek için tehlikeli olur demişlerdi
Fuunndaaa emelllllktlu ben 34+4 teyim başta yapışmış denildi sonradan yapışma yok ama aşağıda denildi halende aşağıda kanama riski için fitil kullanıyorum, doktorumda hemen lekelenme vs görürsen gel dedi çok şükür qimdiye kadar bir sorun yaşamadım ama tabi dikkat ediyorum aynı zamanda çalışmaya da devam ediyorum tabi masa başında
aselimdurum elifayaz112_ kendini çok yormamaya çalış çoğunlukla dinlen baskı olması şuan çok normal canım bebek büyüdükçe baskı hissi çoğalıyor ama korkma Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz 🥰
Sevda_98 2 ci hamileliğimde 20 haftadan önce bende de vardı. Sonra düzeldi şükür. Ağır kaldırma, ayaklarının altına yastık koy ve günün çoğunu uzan. 38 ci haftada doğdu bebeğim kendim doğurdum. Şimdi 4 yaşında kızım😊 iyi düşün her zaman ve dediklerimi yap
elifayaz112_ aselimdurum inşallah canım ya aslında ilk gebeliğim değil bilgim var ama ilk kez eşin aşağıda olmasını duydum bı de agrılarım diğerlerine göre daha farklı
Busra5354 emelllllktlu bemde tamamen kapatıyordu hatta yogun kanamalar geçirdim. Şimdi 36+2 olduk 24 haftalıkken yukarı çıkmaya başladı. Şimdi tamamen yukarda normal dogumu bekliyoruz. Bol bol dinlenme sunmuştu doktorum hatta 1 yaşında bebegim var onu bile kucagına almayacaksın demişti de o da bebek ben kıyamadım 🙈
Busra5354 emelllllktlu inşallah canım bol bol dinlen ayaklarını yukarı kaldır. Allahın izniyle sorun çıkmayacaktır 💕
smnrvl emelllllktlu Bende de marjinal previa vardı yani kısmi kapama doktorum ağır kaldırmamamı , uzun süre ayakta kalmamamı ve cinsel ilişkiyi yasakladı ayrıca progestan kullandım fitil olarak bugün kontrole gittiğimde yukarı çıktığını ve sorun olmadığını söyledi kendini strese sokma sadece dikkat etmen lazım
nur_T Benim de ayrıntılı ultrasonda dendi hatta ayrıntılıda tam kapatmıyor dendi iki hafta sonra gittiğimde tamamen kapatıyor dendi hiç kanamam olmadı dinlendim ve mutlaka başka dr a da görndüm tamamen kapalı dendikten 3 gün sonra eski doktoruma gittim aşağıda ama kapatmıyor dedi benek daha çok küçük iki saat sonra gelsen yine tam kapatabilir ama kaptmayadabilir plasenta previa demek için erken demişti 30 lu haftalardan sonra bunu değerlendirmek lazım dedi. Cidden 30 lu haftalarda daha yukarı çıkmaya başladı. Burada plasentanıj yerleşim yeri önemli benim rahimin arka duvarı mesela plasenta posterior. Eğer plasenta rahim ağzı yerleşimliyse düzelmesi zor. Ama rahim arkası ön veya tepe ise ilerleyen haftalarda yükselmesi oldukça olası.
Elfbyrmm Benimde plesenta previa kısmi kapatıyor. 30. Haftaya kadar çıkmadı 30. Haftada da kanamam başladı. İlaçlarla doğumu geciktirmeye çalışıyorlar. Kanaması olup doğum zamanını bekletebilen oldu mu?
nurmom_ emelllllktlu 17. Haftada gittiğimde rahim ağzının bir kısmını kapatıyor o yüzden ağrıların oluyor demişti doktorum ama korkacak bişey değil genellikle 26 haftadan sonra yukarı çıkıyor dikkatli ol dedi sadece ilk bebeğimde de aynı durum vardı ve sürekli erken doğum riskim vardı sen de yorulmaktan kaçın dikkatli ol bişey olmaz allahın izniyle